43. alkalommal került sor Budapesten az Utazás Budapest 2020 elnevezésű turisztikai vásárra. A 2020. február 27. - 2020. március 1. között megszervezett vásáron részt vett a GardEN projekt is. A részvétel célja a GardEN projekt és az általa létrejött, apró csodákra épülő régió bemutatása, népszerűsítése és ismertségének növelése volt.
A két turisztikai centrum Lenti és Moravske Toplice térsége rendkívül gazdag természeti értékekben, melyek turisztikai hasznosítása jelenleg alacsony, holott pont a több évtizedes elzártság miatt ősi állapotában maradtak meg a ligeterdők, kaszálórétek, ősi gyümölcsösök. Eddig a két település külön-külön értékesítette turisztikai kínálatát, azonban felismerték, hogy összefogva nagyobb látogatószám és vendégéjszaka szám realizálható. A megvalósított tevékenységek eredményeként az apró csodákra, a virágokra és kertekre, az energiákra, mint helyi adottságokra alapozva fejlesztik a partnerek a térséget. A kert témában 5 terméket (illatos és gyógyító bodza, gyógyító hajdina, tőzike, tündérkert, orchidea) és erre alapozott termékcsomagot fejlesztenek ki. Megvalósulnak az 5 terméket és termékcsomagot bevezető rendezvények 2-2 alkalommal, elkészül 5 féle tanácsokat, recepteket tartalmazó leporelló. Az energia témában létrejön az energiaparkokat összekötő kerékpáros ösvény. Területi szempontból az újszerűséget a két település közötti együttműködés, míg tartalmilag a térség adottságaira épülő fejlesztés holisztikus, életmód központú megközelítése jelenti (energiaösvény), amely kiegészül eddig nem fejlesztett tematikával. Az egymást kiegészítő, már ismert kínálatok összekapcsolása nagyobb vonzerőt és több élményszerzési lehetőséget tud nyújtani, a különleges természeti értékekre (virágokra, kertekre) és spirituális értékekre alapozott turisztikai termékek pedig egyedi versenyelőnyt biztosítanak, mivel ez a fajta kínálat a térségben máshol nem érhető el. A turisztikai ökotudatosság, mint újszerű megközelítés a termékfejlesztésben és a programcsomagok kialakításában a térség kínálatát is kiemelik az idegenforgalmi piacon. Az egymástól alig 25 km távolságban található turisztikai központok kínálata bővül a fejlesztéssel, a közös két országos kínálat az itt vendégként töltött idő meghosszabbítását segíti, és a térség a nemzetközi küldő piacon is láthatóvá válik.
A projekt, a vásáron való részvétel az Interreg V–A Szlovénia–Magyarország Együttműködési Program keretében megvalósuló "GardEN – Határon átnyúló idegenforgalmi hálózat, apró csodák régiójának kialakítása a turisztikai központokon kívüli kínálat fejlesztésével" című projekt keretében valósult meg.