A térség apró csodáira alapozott turisztikai programcsomagokat mutat be többek között a szlovén-magyar együttműködési program keretében nemrég létrejött marketingstratégia Lentiben, amely az Interreg V-A Szlovénia-Magyarország Együttműködési Program "Határon átnyúló idegenforgalmi hálózat, apró csodák régiójának kialakítása a turisztikai központokon kívüli kínálat fejlesztésével" című pályázatban (rövid nevén GARDEN) készült el.
A marketing stratégia a szlovéniai Moravske Toplice és a Lenti között húzódó térségre készült el, amely közvetlenül a magyar-szlovén határ mentén, két hármashatár (horvát-magyar-szlovén, szlovén-osztrák magyar) közötti területen, három ország közelségében helyezkedik el. A GardEN néven létrejött, számtalan apró csoda felfedezésének lehetőségét kínáló térségnek gazdag a növény- és állatvilága, lankás domboldalak között húzódó völgyek, változatos néprajzi táj jellemzi az Őrség-Hetés-Göcsej ölelésében.
A GardEN – Apró csodák régiójában a természeti értékek mellett jelentős vonzerővel rendelkező épített és kulturális örökség található, amely adottságokra építve, a slow turizmus elvei alapján alakították ki a projektben kiemelt öt termékre – illatos és gyógyító bodza, gyógyító hajdina, erdő-mező virágai, a tündérkertek és orchidea – a különböző korosztályok számára élményt nyújtó termékcsomagokat.
A termékcsomagok leírása részletes útmutatót tartalmaz az útvonalról, látnivalókról és a kapcsolódó turisztikai programokról, szolgáltatókról térképpel és fotókkal kiegészítve. A teljes évet átfogó útvonal ajánlók segítségével a GardEN régió szolgáltatói az itt élők és ide látogatók számára élményt jelentő programokat tudnak kínálni az itt található apró csodák felfedezésére.
A turisztikai útvonalak nagyrészt könnyen teljesíthetők kerékpárral, jól kiépített kerékpárútvonalakon, kerékpározásra kijelölt sávokon, illetve alacsony forgalmú közutakon vezetnek.
A turisztikai programcsomagok kidolgozása és a marketingstratégia elkészítése a GardEN – Határon átnyúló idegenforgalmi hálózat, apró csodák régiójának kialakítása a turisztikai központokon kívüli kínálat fejlesztésével című, SI HU 163 azonosító számú projektben valósult meg.